utorok 9. apríla 2013

Nebo nie je výmysel

Ahojte, od Vianoc som si dala predsavzatie s obsahom: Prečítať minimálne jednu knihu za mesiac. Prešli približne 4 mesiace a ja som prečítala až jednu knihu (haha). Keďže by som chcela motivovať k čítaniu samú seba, pretože ma to veľmi baví, ale vždy sa nájde nejaké to ale...
V skratke: V pod stránke alebo ak chcete kolonke "knižnica" by som vám chcela priblížiť aspoň raz do mesiaca knihu ktorú som prečítala. Zamýšľam sa aj nad tým či sem budem pridávať aj recenzie na obľúbené filmy, napíšte do komentárov či by vás niečo podobné bavilo čítať.

Prvá knižka ktorú som prečítala za abnormálne krátky čas nesie názov: Nebo nie je výmysel.
Je to kniha, napísaná podľa skutočnej príhody malého chlapca menom Colton Burpo,
 ktorý zažil nevídaný zážitok, a dostal sa "tam hore."
Spolu s rodičmi a jeho sestrou žil Colton klasický život malého, 3 ročného chlapca. Jedného dňa mu prišlo zle, jeho zdravotný stav sa rapídne zhoršoval a tak jeho rodičia museli priniešť malého Coltona do nemocnice, kde bol následne operovaný. Po ťažkých životných skúškach, ktorými bola trápená rodina Burpovcov, sa Coltonov stav začal zlepšovať, až sa nakoniec rodinka vrátila do života ako predtým. Keď raz prechádzali autom okolo nemocnice v ktorej bol Colton operovaný, otec Todd ho podpichoval: "Pamätáš sa ešte ?" Coltonova reakcia bola viac než podivuhodná, keď vyrozprával rodičom. ako počas operácie opustil svoje telo. Dokázal že neklame, pretože presne vedel opísať čo robili jeho rodičia v nemocnici, keď bol na sále. Vylíčil ako navštívil nebo, ako sa rozprával s ľuďmi, ktorých však nikdy predtým nevidel, dokonca rodičov ohromil opismi o nebesách, presne podľa Biblie, hoci nevedel čítať.
Je to jedna z najkrajších kníh, ktoré sa mi dostali do rúk, a o to viacej ma fascinuje to že ide o skutočný, súčasný príbeh.
Ak vás táto mini recenzia zaujala neváhajte, a objednajte si ju. Myslím že neoľutujete.
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o rodine Burpovcov zájdite na stránku: www.HEAVENISFORREAL.NET
O knihe: 
Počet strán: 185
Väzba: Pevná
Percentuálne hodnotenie: 100 % (subjektívny názor)



2 komentáre:

  1. O klinických smrtích hodně napsal Moody, na základě výpovědí lidí, kteří ji zažili.
    Zkus se podívat, kniha se jmenuje Život po životě.
    Ta dnešní, kterou recenzuješ, vypadá taky zajímavě, ale co mě dost překvapilo, bylo, že své vzpomínky dokázalo popsat tříleté dítě. Asi se po knize podívám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite do toho choď je to úplne iná kniha, ktorá ma naozaj veľmi zaujala a aj všetci z môjho okolia si ju chvália. ĎAkujem za tip :) Určite sa ju pokúsim zohnať :)

    OdpovedaťOdstrániť