sobota 6. apríla 2013

Nákupy na druhú.

Ahojte, dnes som bola nakupovať s cieľom --> športová obuv, a ako vždy som neodolala a kúpila som si nejaké tie "handry" navyše.
Neviem čo sa deje, ale nákup všetkých vecí mi trval približne 60-70 minút, čo je pomerne málo v porovnaní s inými nákupmi, a to som si toho kúpila myslím dosť.

                                              Športová obuv - nike
Musím sa priznať že už tri týždne zháňam tenisky, ale vôbec som si nevedela vybrať, a už keď som si teda vybrala buď boli úzke, široké, malé, veľké, škaredé... Tak dnes som šla do mesta s odhodlaním kúpiť ich, nech to stojí čo to stojí, pretože už mi dochádzala trpezlivosť a nálada nakupovať. Tak som si vybrala jednoduché rúžovo-biele Nike. Viem že ich už má takmer každý, a že práve tento model nepatrí k najoriginálnejším. Ale pri predstave že budúci týždeň budem zase s nechuťou vymetať obchody za rovnakým cieľom, radšej som si konečne vybrala. Sú pohodlné, jednoduché a myslím že ani cena nebola najhoršia - 60 eur.

                                   Športová profesionálna vetrovka značky Loap 
Citujem popis produktu: "Technológia termoplastickej ochrany využívaná na tomto odeve zamedzuje prenikaniu vlhkosti vo švoch. Zaručuje sucho aj v spoji dvoch dielov materiálu. Tento výrobok je určený pre vrcholové športové využitie. "  Plná cena budny bola 110,13 eur, ja som ju kúpila takmer za jednu desatinu tejto sumy, z dôvodu obmieňania tovaru za novú kolekciu.
 
New yorker - fashion 
Keď som konečne absolvovala  nákup tenisiek, alebo ak chcete športovej obuvi, uvoľnila som sa tak isto, ako sa uvoľnilo nejaké to miesto v otcovej peňaženke. Keďže už spomínaný nákup ma "neuveriteľne vyčerpal," bolo priam mojou povinnosťou ísť svoje unavené telo zrelaxovať do známeho obchodu s názvom,  ktorý sa takmer stotožňuje s americkým mestom za veľkou "mlákou." Áno bola som v New Yorkeri, na mieste kde sa vždy nájde, kus látky, ktorý pozitíve občerstvý môj šatník. 

Letné vzdušné nohavice
Zaujali ma už vo výklade, a nesklamali. Opäť môžem použiť staré známe "neodolala som" musela som si ich kúpiť. Sú veľmi pohodlné, bláznivé a na leto ako stvorené, pretože sú vyrobené s ľahunkej prievzdušnej látky.

Topánky alá Elegance
Pôvodne som si chcela kúpiť obyčajné čierne baleríny, ale to by som nebola ja keby som si kúpila to čo plánujem. Zbadala som ich vo vitríne, smutne viseli na vešiaku, a priam ma žiadali aby som si ich vyskúšala. A keď som si ich teda vyskúšala, páčili sa dokonca aj mojej mame ktorá NYer. nepovažuje za najkvalitnejší obchod, s čím s ňou musím súhlasiť. A dopadlo to tak, že som si domov neniesla jednu tašku s teniskami, ale rovno tri. :)

Do komentárov napíšte či aj vy máte rovnaký problém s nakupovaním, resp. ste rovnako nerozhodný.                                                                                         

6 komentárov:

  1. Super:) Kde si nakupovala??:)
    Já jsem taky dnes byla ale kupovala jsem na jaro+ léto no jestli se někdy dočkáme:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No keď myslíš mesto: Bratislava a keď obchody Nike, Sportisimo a New yorker ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já už jsme asi 7x byla kupovat tašku a koupila jsem si všechno ostatní jenom ne ji:D protože prostě žádná není pro mě dost dobrá :D.. jinak věci jsou krásné.)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak nie som sama ;) to je v pohode veď sme ženy.
    a ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To se nedá nekoupit zároveň s potřebnou věcí něco, co se ti strašně líbí a strašně to chceš. Takhle to dělám vždycky. A nebo tak, že koupím jenom to, co se mi strašně líbí a to, pro co jsem šla, si stejně nekoupím:D trochu jsem se do toho zamotala...
    Ty boty jsou nádherný:3 Brala bych je.

    OdpovedaťOdstrániť