sobota 6. apríla 2013

:)

Ahojte, dnes sa mi podarilo takto podariť "cvaknúť" kocúra. 


11 komentárov:

  1. Jé, vy sa máte, že máte takto po zime takú peknú zelenú trávu. Veď ešte nedávno snežilo. Ale inak kocúr je pekný :) Koľko má rokov?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak zelená je aj cez zimu :D Ale koľko rokov ti nepoviem, našli sme ho na ulici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je dobrá fotka :DDD Vypadá, jako kdyby se fotil sám. :DD Jinak skvělá kvalita ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tak z tej kvality so aj ja prekvapená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čičina aneb: koukni jak jsem sexy! ten její pohled to vystihuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow krása:)) Máš a focení talent;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aký je zlatý :)
    ja mám tiež mačku a nedarí sa mi ju pekne cvaknúť :D ale mám s ňou 1 spoločnú (peknú! :D) fotku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nikola: toto je asi jediná fotka ktorá sa mi podarila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That cat looks like he could take a dog or two.;)

    Hope summer break is good and plans are fine.

    Blog1

    Blog2

    OdpovedaťOdstrániť