pondelok 1. apríla 2013

Lakovanie trochu inak.

Ahojte,
pred pár dňami som bola "veľmi šikovná" a podarilo sa mi, rozbiť nový telefón.
Teraz si však na nový budem musieť počkať približne mesiac, dva. Tak som znovu zapla moju starú "úžasnú" Nokiu. Čo teraz ? Pomyslela som si. Chcela som si ju nejakým spôsobom oživiť, vyzdobiť, a tak ma napadlo že by som to skúsila. Postupu myslím každý porozumie z obrázku.
Pre informáciu: Lak som na kryt nanášala v troch vrstvách
                       Avon nailwear pro 12ml.

Ďúfam že sa vám páči :)

11 komentárov:

  1. WAU! :) V životě by mě to nenapadlo :O Povedlo se :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wooow to je nádherné:) Moc se povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad!:)
    Já bych sice asi dala nějakou jinou barvu, třeba nějakou zářivější, ale i tohle je krásný^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to otázka vkusu ;)
    Ďakujem všetkým ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké :) možná někdy zkusím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. niekedy vyskúšaj, nezmýva a neolamuje sa farba :)
    podľa mňa sa oplatí, a keby ti to nevyšlo odlakuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Proč ne? Vždyť to je pěkný ;) A děkuju za tvůj komentář, potěšilo mě, že se ti můj blog líbí:) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. -Moc hezký nápad! Kamarádka to taky zkoušela, ale nějak to nevyšlo.. Ovšem tobě se to moc povedlo! (y)
    -Máš moc hezký vzhled i samotný blog! ;D
    fashionwonderland-ev.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujeem ;) som veľmi rada že sa páči :)

    OdpovedaťOdstrániť