utorok 2. apríla 2013

Extra Lasting lip gloss brilliant á lévres

Dnes som sa rozhodla urobiť mini recenziu na lesk na pery "Extra Lasting lip gloss brilliant á lévres"
Od Vianoc mi ležal v kozmetickom kufríku a približne 2-3 týždne dozadu som naň opäť narazila. Dnes ho už nosím stále či už v školskej, alebo inej taške. Podľa môjho názoru patrí k jedným z najlepších leskov z Avonu, doteraz nechápem prečo som ho nepoužívala skôr. Správa sa ako "suchší" rúž, pretože po na nesení na pery ako by stuhol, ale pri tom si zanechal krásnu farbu, a naozaj veľmi príjemnú vôňu. Keby niekoho zaujímalo mám odtieň "Pink" ale na presnú cenu si žiaľ nespomínam. Keby som ho mala ohodnotiť v percentách, za mňa má 95%. Zvyšných 5% dávam leskom, ktoré môžu byť lepšie, ale zatiaľ som sa s nimi nestretla.


A takto vyzerá na perách :)
:)

4 komentáre:

  1. Krásná recenze. Na lesky moc nejsem a obecně nejsem moc na nějaký "serepetičky" na rty. Avon je velmi dobrá značka, ale mě moc neoslovili jejich lesky na rty znám lepší ;) btw.: hezké rty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak určite sú aj lepšie, ale od nich mám najradšej tento ostatné su dosť na nič (podľa mňa)
    a Ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc pěkně :D

    OdpovedaťOdstrániť