streda 7. augusta 2013

Rýchle vajce

Ahojte,
dnes som dostala strašnú chuť na vajíčka a tak som si povedala že urobím praženicu. A kto ma pozná lepšie, mohol predpokladať že mi bude robiť spoločnosť foťák. Urobila som aký taký foto - záznam, myslím že komentár k praženici netreba :).


                            Samozrejme, bez dozlatista usmaženej  cibuľky by to nebolo ono.
                             Pridaná šunka podľa vlastného výberu je v tomto prípade na mieste.
Pridáme vajíčka... (pochopiteľne) :D 
                                        Tak a rýchly a chutný obedík bol na svete :) Mňam !



Tak a sme pri konci, ja sa ospravedlňujem za kvalitu a "originalitu" fotografií ale na väčšie estetické úpravy nebol čas. Chcela by som povedať že najbližší recept bude oveľa zložitejší, teda aspoň pre mňa "skúsenú kuchárku." Ale dosť bolo irónie. Chystám sa upiecť štrúdľu a taktiež cheescake, čo bude pre mňa určite výzva pretože ho milujem :). Tak máte sa na čo tešiť ;)

8 komentárov:

  1. Strašne moc sa ti chcem poďakovať za komentár, ktorý si mi zanechala pri článku ohľadne videobloggu bratislavy eurovei :) Len ma mrzí, že som skôr nestihla odpísať, ale dáva zabrať, keď chcem všetkým čitateľom napísať dlhšie zmysluplné komentáre :)
    Ako prvé chválim tvoj blog a pekná je aj čo je namiesto šípky taká ružička. Niektorí tam majú takú paličku a keď s ňou človek hýbe, robí to také flitre či čo to :D Ale to mi zas strašne vadí. Už keď som videla tvoje fotky z tohto článku vravím si mm, teraz som dojedla vidím že o chvíľu navštívim chladničku opäť :D Už len z tej fotky cítim tú nádhernú vôňu keď sa takto opeká cibuľka :)
    Myslím že takéto návody rýchle, jednoduché sú užitočné aj pre tých ktorým tzv. aj čaj prihorí :D Vôbec sa neospravedlňuj za kvalitu fotiek, lepšie ako keby nemáš žiadne :) Na fotkách je všetko vidieť ako má, ostrosť je detail :)

    Budem sa tešiť na tvoju ďalšiu návštevu a takisto na tvoj ďalší článok :) Sydney xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle je moje nejoblíbenější jídlo..Mňám .!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když mám hlad, nemám moc času a doma toho moc není, taky okamžitě házím na pánev vajíčka :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam! teraz by som si dala! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já sice šunku nemusím, ale vypadá to fajně :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. az ma hlad prepadol :) asi si idem zakuchtit :)

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť