piatok 16. augusta 2013

Dovolenka, dovolenka, dovolenka....

Tento rok  sme ešte neboli pri mori, tak dúfam že sa to ku koncu prázdnin podarí aspoň na tých pár dní. Keďže absencia dovolenky na mňa nevplýva najpriaznivejšie, prinesiem si trochu tej náladičky na blog, keď už inak nie.
                                              A už sa letelo ---> smer ---> Bulharsko--->Primorsko


Paradise in the sky...


Trochu sa mračilo...

*Trochu*

Hotel Queen Nelly 

Konečne more, piesok, pláž...



Tak takto nejako vyzeral prierez mojom minuloročnou dovolenkou,
Vydarila sa !
:)
A čo vy ? Boli ste alebo pôjdete tento rok niekam k moru ? 


16 komentárov:

  1. skvělé fotky, mám ráda takové články plné fotek z dovolených :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hm, tento rok som sa nejak nikde nepodela... v októbri nastupujem na vysokú, takže momentálne tam ide všetky výdavky. možno budúci rok! :).
    a krááásne fotky!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uži si dovolenku :) taký oddych padne dobre každému :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. trošku mlha:D Uživej si to pořádně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och skoda ze tak malo fotiek ja mam strasne rada dovolenkove posty! :)Ja som bola tento rok v Turecku a bolo super :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jee víc fotek! Ty z toho letadla hlavně jsou úplně parádní

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A moc nděkuju za krásný komentář ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fotky z lietadla sú tak úžasné :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak šup šup sledovat me :D

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ohh, tak toto je krásne :) mať takú dovolenku. ja som už pri mori bola, tradične v chorvátsku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. milujem more

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mám taký pocit, že to je Primorsko v Bulharsku... Podla toho hotela. Fotky z lietadla sú parádne ;)

    OdpovedaťOdstrániť