streda 3. júla 2013

Višňová pauzička

        Keďže na moju prvú "gastro inšpiráciu" boli pozitívne ohlasy čo ma prekvapilo a zároveň veľmi potešilo, rozhodla som sa prispieť ďalším článkom tohto typu. Samozrejme, nechcem si z môjho blogu urobiť reláciu o varení, to nie. Musím sa však priznať že ma to pomerne baví. :) A je to vonku !
         Dnes som sa do obeda dosť nudila a nevedela som čo napísať. Podobne boli na tom aj moje chuťové poháriky- nevedela som čo zjesť, pravdu povediac som ani nemala chuť. Určite nie som jediná, čo v takýchto horúčavách nedokáže vo veľkom jesť. Jediné čo v takýchto situáciách hltám na kilá ak by som mala byť presnejšia na litre (fyzikálne zákony nepustia) je ovocný koktejl. Višne vo všeobecnosti nemusím, ale skúsila som z nich urobiť už spomínaný koktejl a naozaj to stálo za to.




Všetky prísady som podstivo nafotila takže pokladám za zbytočné ich znovu vypisovať. Ja som do višní pridala aj menšie množstvo ríbezlí na ochutenie, ale ríbezľový koktejl robiť neodporúčam, pretože obsahujú malé zrniečka čo mne osobne dosť prekáža v pití. :)

  
Do vopred pripravenej misky sme vložili umyté a odkôstkované višne a pridali sme vanilkový a práškový cukor.
S ponorným mixérom sme cukor a višne mixovali až do vtedy, dokiaľ nám nevznikla aká taká tekutina. Potom sme pridali mlieko a znova ho dobre premixovali, aby sa všetky prísady dobre premiešali. A koktejl bol na svete!
A takto to celé vyzeralo !  Odporúčam vychladiť alebo pridať kocky ľadu, čo pochopiteľne spraví koktejl osviežujúcejším. 


Na záver by som chcela dodať že zámerne som sa nezmieňovala o presných gramážach cukru a mlieka. Pretože viete ako, niekto má rád sladšie, iný má rád viac mlieka... 
Na zdravie ! :)


6 komentárov:

  1. Pekný koktejl, vyzerá dobre. Ja tiež višne veľmi nemusím, ale taký koktejl s chuťou exotického ovocia by bol fajn. Je to dosť jednoduchý návod, podobný mala aj Sydney z blogu tanglends, ale inak fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňám! :D já to dělám z jahod :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mńamky,až mi příjdou penízky tak si to musím udělat,vypadá to opravdu moc svádivě :o)

    Nechtěla bys spřátelit?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great blog hun!!! would u like to follow each other on bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/



    Ps: I have a giveaway on blog right now, maybe u want to take part

    OdpovedaťOdstrániť