štvrtok 25. júla 2013

Pre krásne a zdravé opálenie

Ahojte.
Keďže vo všeobecnosti patrím k ľudom ktorí sa opaľujú ťažšie, musím sa o svoju pokožku na slnku správne starať. Určite netrápi tento problém iba mňa, tak by možno nebolo na škodu napísať pár viet o tom ako to robím . Samozrejme opaľovacie krémy s vyšším faktorom alebo mlieka po opaľovaní sú samozrejmosťou. Chcela by som skôr apelovať na to, ako pripravovať pokožku na príchod slnečných dní z vnútra. Určite sú aj iné metódy ale ja som zostala verná betakaroténovým tabletkám. Začala som ich užívať približne 2 týždne pred letom, (aby sa betakarotén v koži ukladal) z toho dôvodu si myslím že je tento článok v polovici leta skoro na nič. Ale vraví sa "lepšie neskoro ako nikdy." Za toto obdobie som mala možnosť vyskúšať viacero druhov od rôznych značiek. Tu sú: 

1) Walmark Beta karotén
Betakarotén od Walmarku som užívala na konci minulého leta, kedy som začala registrovať pozitívne účinky betakaroténu na pleť. Môžem potvrdiť že po pravidelnom užívaní sa čoskoro dostavili prvé výsledky. Keď som sa spálila pleť mi hnedla rýchlejšie, spálená pokožka ma neštípala. To bol aj hlavný dôvod prečo som pokračovala v užívaní betakaroténu aj túto sezónu. Na internete stojí 120 tabliet niečo okolo 6 eur. 


2) Cemio switzerland Betakaroten 
S betakaroténom spomínanej značky som bola veľmi spokojná, splnil svoj účel ako aj predošlí prodkut. 130 tabliet stojí na internete 5,22eur, čo je veľmi výhodná cena. Ja som mala balenie so 120 tabletkami. 



3) GS Betakarotén s biotínom 
Na tomto produkte ma milo prekvapila aj prítomnosť iných látok, čiže produkt nie je 100% betakarotén. Obsahuje biotín ktorý pokožke taktiež dodáva živiny. Som s ním naozaj nad  mieru spokojná. Stál ma 6,50 eura, ale balenie obsahuje až 90+45 kapsúl zdarma čo je pomerne veľké číslo. 
Na záver by som chcela dodať že vo všetkých troch prípadoch nie sú tabletky vhodné pre deti do 3 rokov, a odporúčané dávkovanie je 1-2 tablety denne. 

Dúfam že bude pre vás táto mini - recenzia užitočná a prajem ešte príjemné prežitie prázdnin a veľa bronzu 
                                                                                 :)


2 komentáre:

  1. Moc hezká recenze:) žádné takové tablety nepoužívám, ale teď když to vidím, tak bych asi měla, protože s tím, že se celá spálím mám problém každý rok:)

    OdpovedaťOdstrániť