utorok 2. júla 2013

Krupičné potešenie

Ahojte,
 ešte nikdy som na blog nepridala žiadny článok o varení a keďže som sa trochu nudila, rozhodla som sa to napraviť. Vopred, s úsmevom na tvári oznamujem že kuchyňa nevyhorela :). Pripravila som si z pol litra mlieka krupičnú kašu s jahodami a grankom. Nebudem vám tu rozprávať koľko gramov krupice a cukru som použila, pretože všetko čo robím, robím ako sa hovorí od oka, a klamať a zavádzať vás nemám v úmysle. Kašu som  horúcu naliala do predpripravenej formy, pridala jahody a posypala grankom. Nechala som ju asi hodinku odstáť a kalorické  "obedoraňajky" boli na svete.
Mňam!

Budete potrebovať: Ľubovoľnú formu     Jahody
                               Kuchynskú váhu      Varechu
                               Hrniec                      Nôž
                               Mlieko                     Krupicu
                               V mojom prípade aj foťák :)

Mlieko, krupicu a cukor varíme za stáleho miešania až do kým mám nevznikne kaša.

Vopred pripravené ovocie, v mojom prípade jahody pokrájame, najlepšie na polovicu a poukladáme na vrch "koláča."


Na záver dochutíme grankom, necháme vychladnúť a môžeme podávať.


Bože, to mám teraz umývať tú kopu riadu ?!

Dúfam že sa vám moja gastro inšpirácia číslo jedna páčila. Som si pochopiteľne vedomá faktu že asi každý si vie pripraviť krupičnú kašu a preto by som chcela vyzdvihnúť, že cieľom tohto článku nebolo naučiť ale inšpirovať, keď práve neviete do čoho zahryznúť :)

11 komentárov:

  1. to zní skvěle!! a taky to neuvěřitelně dobře vypadá (když nepočítám tu poslední fotku.. to je vždycky nejhorší - něco si uvařim a pak to nádobííí!!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam!!! Ach jo, takové články miluju :D

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá chutně :)) Máme doma obrovskou mísu jahod a už nevíme co s nimi, takže to asi vyzkouším. Akorát stejně jako ty nenávidím to umývání nádobí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mnaaam mohla by si castejsie robit jedlove clanky!!


    Inak pozyvam ta na Summer giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, vyzerá to chutne a zdravo ! :3

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňáááám ,tak toto som dlho nepapala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji krupicovou kaši s kakaem a máslem, mňam!
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá to krásne, aj keď mne stačí na tanieri a posypaná jablkom :)

    OdpovedaťOdstrániť