štvrtok 28. marca 2013

MNY ma gloss, Avon Color trend

    Ahojte, v poslednom čase som začala šialene nakupovať
rúže, balzamy, lesky. Keď sa mi dostal do rúk Avon nemohla som odolať a musela som si objednať rúž, ktorý mi ako by vravel "kúp si ma" a keď som zistila že ide o limitku bolo rozhodnuté.Podobný scenár sa opakoval pred dvoma dňami s leskom na pery od Maybelline New York.

   Avon Clolr trend - odtieň flirt.
Nádherná lososovo oranžová farba, tradičná "rúžová" vôňa ktorú neviem popísať. (Teda viem, ale to by sme z toho asi nevyšli.) Na perách vyzerá farba prirodzene,  ak to nepreženiete. Je matný čo beriem ako plus, ale má pár nevýhod a asi najdôležitejšia je - krátka výdrž, čo je v podstate pochopiteľné keďže jeho plná cena je len 3,90 eur.

Maybelline New York - my Gloss 
Budem sa pakovať - farba takmer identická s rúžom "color trend" až na to že obsahuje trblietky. Používam ho spolu už so spomínaným rúžom od avonu, Som veľmi spokojná až na jednu malú nevýhodu ktorá sa dá prehliadnuť. Podľa môjho názoru má až priveľmi lepkavú konzistenciu takže keď sa chcem najesť nemôžem ho mať na perách pretože by to vyzeralo dosť komicky, asi viete prečo.
:)

               



4 komentáre: