nedeľa 24. marca 2013

Jeden z milióna

Za posledné roky pribudlo na internet nespočetné množstvo blogov a stránok či už o kozmetike, móde, varení a pod. Dnes ja o jeden viac --> gabrielebeauty <--  
Už od mala som sa videla v pozícií "manažérky" slávnych časopisov alebo uznávanej autorky najpredávanejších bestsellerov. A na tomto blogu by som chcela zrealizovať svoj "veľký" sen malého dievčaťa.Tak ja len dúfam že sa vám môj blog bude páčiť aj keď je len jeden z milióna.
:)


4 komentáre:

  1. Hezky jsi to začala :) přeju hodně štěstí s blogem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na môj vkus príliš krátke, ale celkom pekný design. Prajem ti veľa úspechov na blogu :)
    Ps: Ďakujem za hlasy vo fotosúťaži s mojím psom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to tu pekné, prajem veľa úspechov

    OdpovedaťOdstrániť