sobota 30. marca 2013

Šijem, šiješ, šijeme

Ahojte, doma som našla zvyšky podľa môjho názoru krásnej látky, niť, ihlu a výplň do vankúšov. Rozmýšľala som či niečo neskúsim vyrobiť a nakoniec som sa rozhodla pre srdce. Postup je veľmi jednoduchý: Látku preložíte na polovicu (aby ste mali 2 rovnaké vrstvy) Na pripravenú látku si ceruzkou načrtnete vzor ktorý následne vystrihnete. Začnete klasickým spôsobom šiť po načrtnutých čiarach. Keď ste takto zošili už už väčšiu časť látky, prevrátite ju naopak (aby nebola vidieť niť, a látka po obvode.) Srdce  ( v mojom prípade) vyplníte výplňou do vankúšov. A keď nemáte po ruke spomínanú výplň môžete použiť aj vatu alebo podobný materiál. Odporúčam dovnútra primiešať aj napríklad čajové bylinky, ktoré "vankúšiku" dodajú krásnu vôňu. Na záver môžte svoj výtvor dozdobiť podľa svojho vkusu (gombíkmi, korálkami.)

Pridávam aj fotku vrecúška ktoré som vyrobila na Vianoce, a keďže sa mi páčila látka tak som neodolala a vyrobila aj sebe. Ak vrecúško alebo vankúšik niekomu podarujete, iste odcení domácu výrobu ;)



4 komentáre:

  1. Veľmi podarené, ja tiež zvyknem šiť. Minulé Vianoce som vo veľkom šila vianočné pančuchy, ktoré mali "zatváranie" na štýl vrecúška a dnu som dala prekvapenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké, něco podobného jsme dělali na základce x))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Seš šikovná:) moje mamka taky šije a já sama si u ní čas od času něco ušiju na stroji nebo tak, ale jinak bych na to asi neměla nervy:D stejně to většinou dopadne tak, že mamka šije a já ji kreslím co má vyšít/našít:D.

    OdpovedaťOdstrániť