sobota 5. apríla 2014

Make-up(ové) štetce Avon

Už dlhšiu dobu som mala pokušenie si kúpiť štetce a keď som si všimla že ich má v ponuke aj Avon  neváhala som, objednala ich a už ich mám aj odskúšané.

Prvý je určený na nanášanie tekutého make upu (8,00eur) 


    Som z neho milo prekvapená. Make up sa s ním dobre zapracúva do pleti, štetinky sú jemné
a nevypadávajú Jaho osobne využívam viac na lokálne nanášanie korektoru, make up zväčša nanášam rukami, lebo ráno nestíham. Za mňa ho vrelo odporúčam, či už na tekutý make up alebo korektor.


Okrúhly štetec na nanášanie pleťového púdru (10,00eur)

Rovnako ako s predchádzajúcim som spokojná aj s týmto štetcom. Na začiatku som sa obávala, že mu "nadmerne" vypadávajú štetinky, čo ma však za krátko prešlo pretože keď som ho pár krát použila, štetinky vypadávať prestali. (To asi zo začiatku vypadli tie ktoré boli zle prilepené.)


To by bolo asi všetko čo by som vám k týmto štetcom povedala, keďže som s nimi naozaj spokojná!!!
Na fotkách ste si mohli všimnúť aj náhrdelník, ktorý som si kúpila v H&Mku a stál ma niečo okolo 15eur. 

6 komentárov:

  1. Jsem asi hloupá ale hledám nějaké dobré štětce, projdu miliony drogerek, do nejakeho douglasu nebo sephory se ani neodvážím jít a investovat do dražších štětců když je mi teprve 14, ale i tak mě nenapadne se podívat na avon? děkuju moc za tip:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten na make up vypada lákavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento presne istí som si objednala,no ešte mi neprišiel no moc sa naň teším:)určite si pamätáš blog Everyday Style,no omylom sa mi vymazal a teraz som si vytvorila nový ak chceš môžeš sa pripojiť k lokalite na predošlím blogu si bola.No samozrejme ak chceš ja sa môžem tiež pripojiť:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za tip, už delší dobu nějaký dobrý scháním ale nechce se mi investovat do těch dražších :D :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť