sobota 4. mája 2013

change.

Ahooooooooooooj. 
Dlho som na blogu nebola z dôvodu choroby. Ospravedlňovať sa vám však nebudem, pretože keď som chorá neviem dobre písať takže usudzujem že je lepšie nepísať ako písať niečo nečitateľné. 
Včera som sa bola ostrihať pretože som mala nehorázne zničené končeky z farby nemenovanej značky (anonymita je dobrá, nechcem aby ma nikto zažaloval :P ) To bol fór. Mám ich teda trošku dosť krátke ale aspoň mi nebude v lete teplo. Tak čo hovoríte? 

before


























                                                    after



5 komentárov:

  1. Pekné, ale nefotí tvoja webka zrkadlovo? viď. 2. fotka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš dobrou kadeřnici, sestřihla ti opravdu jen konečky. Někde zaberou skoro půlku vlasů pryč. Sestřih neuškodí, aspoň si vlasy odpočinou. Sluší ti to, pěkné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné oživenie :) budeš mať aspoň zdravé vlásky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja by som sa mala ostrihať :) potom krásne ožijú vlasy a vyzerajú nádherne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Gabriel, díky za pěkný kometář na blogu...vzhledem k tomu, že jsem už několik měsíců na blog nic nenapsala, protože většinu mého volného času věnuju svému synovi, tak mě opravdu potěšilo, že se objevil komentář :-) .Je to pro mě i trochu motivace znovu napsat nějaký článek. Tvůj blog se mi líbí. A působíš na mě jako sympatická slečna. Nový účes ti sluší, je šik...a nepodceňuj se - patříš mezi pěkné holky :-))
    Terka (www.wind-in-wardrobe.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť