štvrtok 30. mája 2013

Best make up.

Ahojte, po dlhej dobe som sa rozhodla napísať článok o kozmetike, aby som bola presná o mojich troch "zlatíčkach" sezóny. Včera som si triedila kozmetiku a zistila som že mám relatívne veľké množstvo make upov, a že by nebolo od veci povedať vám niečo o tých najlepších z najlepších.
Aby som nezabudla: Pleť mám mastnú takže make upy ktoré vyhovujú mne nebudú s najväčšou pravdepodobnosťou vyhovovať tým s iným typom pleti.



1) Dermacol Matt Control
Jeden z najlepších, ak nie najlepší make up ktorý sa mi podarilo naniesť na pleť. Pleť dokonale vyhladí, zanechá ju jemnú a je vhodný aj pre citlivú pleť a problematickú pleť, keďže sa mi z neho nevytvára akné, ako pri niektorých iných make upoch. Krycia schopnosť je stredná až vysoká, pre dievčatá ktoré nemajú nejaké výrazné poruchy pleti ako ťažšie formy akné a pod. bohato vystačí. Niekedy však mám pocit že sa mi na pleti rozteká a pleť sa začína sa lesknúť, preto ho zvyknem miešať s iným zmatňujúcim make upom. Stál ma okolo 10 eur. presne si nepamätám, ale myslím že sa nedá zohnať v drogérií. Ja som ho kupovala v BA pri obchodnej v Dermacole, určite odporúčam!

2) Calming effect
Pre mňa ideálny make up do chladnejšieho počasia, pretože nie je veľmi zmatňujúci ale ukľudňujúci.  Balenie na foto. je už druhý make up tohto druhu, len škoda že som sa netrafila odtieň. Myslím že odtieň Nude je naozaj veľmi svetlý, takže na leto ho nebudem používať vôbec, iba ak v kombinácií s iným make upom, pretože to by asi vyzeralo dosť komicky. :D Ale ako produkt je veľmi dobrý (inak by som si ho nekúpila druhý krát) Krytie je dostačujúce, konzistencia krémovejšia z čoho usudzujem že aj hydratuje. Plná cena je ak si dobre pamätám 8,80 eur. ale ak v Avone vymáknete zľavy kúpite ho aj za polovicu.

3) Mattifying foundation
Naozaj zmatňujúci ale o to menej krycí make up. Som s ním docela spokojná ale z týchto 3 ho používam najmenej. Opäť to nie je chyba produktu ale najskôr to bude slabým zrakom kupujúceho :D
Neminiete zaň viac ako 8 eur čo je myslím perfektné!

Tak nafotila som vám make upy na papier aby ste videli ich skutočné odtiene, pretože som zistila že moja ruka nie je veľmi fotogenická :)

Ak máte nejaký dobrý typ na make up, píšte do komentov.
:)

                   

18 komentárov:

  1. Zaujímavé. Páči sa mi, ako si pekne porovnala make upy. Ten druhý som používala a je dobrý. PS: Pekná grafika.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají fakt moc dobře :) Já používám makeupy od Essence a Maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na mě jsou všechny tři příliš tmavé :D
    http://monbella.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají skvěle, ale já jsem spokojená se svým Beauty Cycle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny jsou moc pěkné a myslím že jsou i skvěle funkční, podle toho jak je chválíš :) Já sama makeupy nepoužívám, páč mi to v mém věku příjde zbytečné, ale jinak proti nim nic nemám :)) Takoví super pomocníci pro bezva pleť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc hezký a srozumitelný přehled. Já nedám dopustit na značku Dermacol, ale trošku světlejší tón. Make up ještě popráším pudrem. ☼☼☼

      Odstrániť
  6. Jeeeeej...dakujem...taky krasny komentar vzdy potesi !!! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem krásne za komentár, potešila si ma :) Teraz teda konečne k článku - žiaden z týchto som teda doteraz nevyskúšala, ale asi najbližšie siahnem po tom Dermacole. :) Je mi taký asi najsympatickejší. Mojím obrovským favoritom je mejkap od Catrice Infinite Matt, len bohužial ho v dmku vypredávali a nahradili ho nejakým bbčkom. Proste ako naschvál! :D Konečne raz nájdem svoj odtieň, ktorý mi sedí úplne a oni ho stiahnu z trhu. Našťastie mám aspoň jeden novučičký do zásoby, tak snáď mi tiež vydrží cez polroka ako ten predtým. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky mám nějaký make-up z Avonu, ale nedám dopustit na klasický Aknecolor z lékárny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Žádný z těchto nepoužívám,ale není to poprvé co vidím chválu na tyto make-upy....možná vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Žádný z nich jsem zatím nezkoušela, ale na ten od Dermacolu jsem slyšela spoustu chvály, takže až mi dojde můj, tak ho asi vyzkouším :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tiež som mala ten od dermacolu a bola som veľmi spokojná:)
    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten od Avonu vypadá moc dobře :) už jsem nad ním přemýšlela :)

    www.neverfullcloset.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já klasický MU nepožívám, stačí mi korektor a pudr :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten Dermacol jsem měla a byla jsem moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gabi, tvoje kosmetické články mám moc ráda, už mi chyběly ;-). "Calming effect" budu muset vyzkoušet, nalákala jsi mě.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem som veľmi rada že sa ti moje články páčia (aspoň niekomu) :) a určite ho vyskúšaj myslím že to nebudú vyhodené peniaze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten Dermacol určite v najbližšej dobre vyskúšam :) Ja teraz používam BB cream od Garnier, no je to taký priemer, na make-upy nemám veľmi šťastie tak dúfam že mi bude dermacol vyhovovať viac :))
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť